Naše storitve lokalnega SEO so prilagojene lastnikom poslov na fizičnih lokacijah. Pomagamo jim povečati vidnost njihovega posla na Googlu, Google Maps in na ChatGPT, in jim posledično pripeljemo več kupcev in zagotovimo prednost pred konkurenco.
OK. Imate hišno številko, ampak kje vas kupci najprej iščejo?
Če ste obrtnik ali podjetnik z lokalom, kjer na fizični lokaciji prodajate svoje storitve ali izdelke danes ne morete mimo premisleka, kako vas kupci najdejo. Kar 46 %1 vseh iskanj na Googlu je povezanih z lokalnimi stvarmi, 78 %2 teh lokalnih iskanj pa se spremeni v prodajo na fizični lokaciji.
Tako da, čeprav imate posel, ki je v realnem, fizičnem svetu, ljudi zanj zelo pogosto izvejo na spletu. In kupec se pogosto o prihodu k vam odloči še preden odide skozi vhodna vrata svojega bivališča.
Bi jedli v restavraciji z oceno 2,3 na Googlu?
Po raziskavah kar 90 odstotkov3 ljudi prebere mnenja na spletu, preden se vas odloči obiskati. Zato je zelo pomembno, da imate dobre ocene in mnenja na spletu. Začne se seveda s tem, da svojo dejavnost kvalitetno opravljate. Toda to je le začetek, ki ne zagotavlja, da boste tudi na spletu med prvimi zadetki z najvišjimi in največ ocenami. Googlov algoritem odloča o uvrstitvi vaše spletne strani in vašega Googlovega poslovnega profila (GBP) na podlagi preko 200 različnih dejavnikov4, ki se stalno spreminjajo.
Če želite biti pred konkurenco, ne bo dovolj, da prepustite stvari, da se same stihijsko dogajajo, ampak se boste morali posvetiti optimizaciji oziroma lokalnemu SEO.