Kaj je GEO (Generative Engine Optimization)?
GEO je kratica, ki pomeni optimizacijo vsebine na spletnih straneh za večjo vidnost na orodjih generativne umetne inteligence.
Kaj je GEO preprosto povedano?
GEO pomeni optimizacijo vaše vsebine na način, da bodo uporabniki pri uporabi orodij umetne inteligence kot so ChatGPT, Gemini, Perplexity na za vas pomembna iskanja oz. vprašanja dobili odgovor, ki bo zajemal omembo vašega podjetja, znamke ali spletne strani.
Kaj potem pomenijo druge kratice?
Ker je področje GEO še zelo mlado se v stroki še ta kratica ni popolnoma uveljavila, kot se je npr. kratica SEO (Search Engine Optimization) za optimizacijo spletnih strani. Tako trenutno obstaja več kratic, ki opisujejo isto dejavnost:
- AIO (Artificial Intelligence Optimization)
- AEO (Answer Engine Optimization)
- AISO (AI Search Engine Optimization)
- LLMO (Large Language Model Optimization)
Kakorkoli, trenutno je najbolj razširjena kratica prav GEO.
Če želite, da so vaše podjetje, znamka in vaši produkti pripravljeni na AI dobo in da so dobro vidni na orodjih umetne inteligence, nas kontaktirajte za GEO optimizacijo.